Wróć Do Figury Sprzed Ciąży- 60 dni

img_20161009_151014-1
Jest to pierwszy taki program w Polsce!  Stworzony z myślą o kobietach po ciąży, po zakończonym okresie połogu.  Jest on również odpowiedni dla osób zaczynających swoją aktywność fizyczną, czyli dla POCZĄTKUJĄCYCH;)

Przygotowany przez mamę trenerkę wracającą do „życia” sportowego po ciąży :) SPORTSMAMĘ

Początki aktywności fizycznej po ciąży nie są łatwe. Organizm jest wykończony, obciążenia jakie doznał i szereg zmian jakie przeszedł w ciąży nie odbiły się bez echa. Nie daj sobie wmówić, że ciąża to nie choroba, oczywiście jako tako jednostką chorobą nie jest, jednak to co dzieje się z naszym ciałem oraz psychiką to na prawdę spora REWOLUCJA!

Jestem za tym by w ciąży ćwiczyć i być aktywną, należy tylko pamiętać by robić to z głową i nie na siłę. Ja swoją aktywność w ciąży rozpoczęłam dopiero w drugim trymestrze, bo w pierwszym jedyne o czym marzyłam to leżeć i się nie ruszać, mdłości nie dawały mi spokoju od samego rana do późnych godzin wieczornych!

Ale teraz nie jest czas by mówić o ciąży, szerzej ten temat przedstawię w kolejnym poście.

Po ciąży i po porodzie pierwsze ćwiczenia (terapię po porodową) należy wykonać już w pierwszej dobie po porodzie: więcej na ten temat dowiesz się TUTAJ

 

Jeżeli jesteś już po konsultacji ze swoim lekarzem i nie masz żadnych przeciwskazań- to możesz zaczynać ćwiczyć. Tyczy się to osób zarówno po porodzie SN i CC

Jesteś ciekawa jakie efekty możesz osiągnąć ?? Koniecznie zajrzyj TUTAJ :)

 

Cały program składa się z 8 tygodni. Ćwiczymy 4 x w tygodniu po ok 20 minut.

Poniżej cały program tydzień po tygodniu. Nie czekaj ! ZACZYNAJ!!

Tydzień 1

Tydzień 2

Tydzień 3

Tydzień 4

Tydzień 5

Tydzień 6

Tydzień 7

Tydzień 8

 

Nie będę ukrywać, że zestawy jakie dla Was skomponowałam są łatwe, lekkie i przyjemne ;) bo takie nie są.

Wymagają Waszego zaangażowania, będą Was męczyć i wyciskać z Was siódme poty. Będą chwile zwątpienia, braku sił i rezygnacji. Pamiętaj jednak, że jest to droga, która prowadzi Cię do Twojego wymarzonego celu. Mnie motywuje tekst, który zawsze sobie powtarzam i chcę żebyś i Ty go sobie powtarzała :

„Nie narzekaj, że masz pod górę skoro zmierzasz na szczyt”

czyli jednym słowem KONIEC Z NARZEKANIEM, DZIAŁAMY!!

 

Koniecznie zostaw komentarz czy zaczynasz trenować, chcę wiedzieć że jesteś!

P O W O D Z E N I A

powrót
do listy