Trening Siłowy w warunkach domowych

Trening siłowy w domu??

Jak najbardziej TAK!! Musisz tylko zaopatrzyć się w hantelki, najlepiej takie, których ciężar będziesz mogła zmieniać, lub zestaw kilku hantli. Proponuję od 2 do 10 kg, takie obciążenie w zupełności powinno wystarczyć.

Zalety treningu siłowego?

  • Zwiększa wytrzymałość mięśni
  • Jest odpowiedni dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku
  • Rewelacyjny sposób na kształtowania sylwetki
  • Zwiększa wytrzymałość kości i więzadeł
  • Pomaga w regulacji wagi ciała i redukcji tkanki tłuszczowej
  • Wzmacnia serce, podnosi wydajność przemian metabolicznych i wpływa stabilizująco na ciśnienie krwi
  • Oddziałuje korzystnie w zapobieganiu różnym schorzeniom, takim jak np. osteoporoza
  • Zwiększa wydolność mięśni
  • Wzmacnia serce, podnosi wydajność przemian metabolicznych i wpływa stabilizująco na ciśnienie krwi
  • Wpływa na poprawę osiągnięć sportowych

 

Nie martw się, jeżeli nie możesz skorzystać z siłowni, taki trening  z powodzeniem możesz taki wykonać w domu.

 

Osobiście uważam, że trening siłowy jest jedną z najlepszych opcji do kształtowania ładnej sylwetki jak również spalania tkanki tłuszczowej!!

Specjalnie dla Was przygotowałam zestaw takich ćwiczeń. Uwierz mi, ale szybko przekonasz się do takiego rodzaju ćwiczeń.

DO DZIEŁA!

Zestaw ćwiczeń na górną cześć ciała- barki, biceps triceps

Zestaw ćwiczeń na klatkę piersiową i plecy

Zestaw ćwiczeń na uda i pośladki

 

Poniższy zestaw ćwiczeń to ćwiczenia typu HIIT, na całe ciało z wykorzystaniem obciążenia pod postacią Hantli.

ŚWIETNIE KSZTAŁTUJĄ CAŁE CIAŁO!

powrót
do listy