PLANK – instruktaż

W poniższym VIDEO- przedstawiam jak należy poprawnie wykonać PLANK, zobacz i UCZ SIĘ ♥

Plank, czesto tez nazywany deską jest świetnym ćwiczeniem, które angazuje do pracy miesnie całeggo ciała! Jest to ćwiczenie izometryczne, z pozoru bardzo proste, ale dające popalić każdemu, kto dopiero zaczyna trenować. Pozycja podstawowa deski to podpór przodem na przedramionach – wygląda jak nieruchoma pompka. Można ją modyfikować i utrudniać w zależności od zaawansowania ćwiczącego.
Angażuje do pracy mięsnie całego ciała!
Jest to dobre ćwiczenie na budowanie mięśni głębokich i całego gorsetu mięśniowego. Przy wykonywaniu tego ćwiczenia należy pamiętać aby kręgosłup był cały czas w jednej linii. Nogi nie muszą być złączone razem, mogą być delikatnie rozstawione, np. na szerokość bioder lub nawet nieco szerzej.

25 plank Variation

Przygotowałam dla Ciebie filmik, w którym skomponowałam 25 różnych ćwiczeń w pozycji PLANK, oczywiście mogłabym wymyśleć jeszcze więcej ;) ale na początek tyle wystarczy :)

CAŁY TRENING PLANK- 20minut

Trening pełnowartościowy, czyli wszystkie ćwiczenia wykonuję „razem z Wami”

Plank z DZIECKIEM – cos dla Mam!

Jeżeli jesteś mama to pewnie wiesz, że wystarczy zacząć robić Plank, a Twój maluch od razu zaczyna się po Tobie wspinać. Doskonale znam ten ból ;) Dlatego wykorzystałam go i zaczęliśmy wspólnie Plankować ;)

Ta wersja jednak jest już dla osób zaawansowanych ♥

 

Mam nadzieję, ze informacje tutaj przedstawione są dla Ciebie przydatne :)

Będzie mi miło jak w komentarzu dasz znać, ze tu byłaś :) przeczytałaś i nauczyłaś się czegoś ♥

Powodzenia!

powrót
do listy