Zawalcz o Plażową Figurę

 

Akcja zaczyna się 4.04 2016

natomiast kończy się tuż przed Wakacjami 30.06.2016

Przed nami 13 tygodni wspólnych ćwiczeń

krabi_thailand

Na początek chciałabym Ci pokazać LILITH. W poprzedniej akcji, która trwała  13 tygodni walczyła sumiennie i osiągnęła rewelacyjny efekt KLIKNIJ i poznaj jej metamorfozę <3

 

Screenshot_2016-03-30-20-26-41-1 (1)

Jak sama widzisz w ciągu 13 tygodni jest się w stanie zrobić na prawdę sporo!!

DO WAKACJI MASZ WIĘC JESZCZE CZAS!! Bo to również 13 TYGODNI!!

Musisz tylko:

  • trzymać się zasad, które poniżej przedstawię
  • zmobilizować się do działania
  • wytrwać 13 tygodni
  • wziąć się w garść ;) i w końcu wytrwać!! <3

ZASADY Akcji Zawalcz o Plażową Figurę:

Jeżeli już postanowiłaś, że zaczynasz razem ze mną akcję to wykonaj poniższe kroki ;)

KROK nr 1

 

Zrób zdjęcie w bieliźnie lub stroju kąpielowym. Najlepiej jak wykonasz to zdjęcie przy ścianie z jak najmniejszą ilością dodatkowych rzeczy obok, chciałabym żebyś na zdjęciu była widoczna :) Zdjęcie wykonaj w trzech pespektywach: bokiem, przodem i tyłem :)


Do zdjęcia przygotuj kartkę papieru z napisem 4.04.2016 metamorfoza ze SPORTSMAMA- będzie dowód, kiedy faktycznie zaczynałaś i  kim :P ;)
Zdjęcie zapisz w telefonie lub komputerze, albo wyślij mi na maila sportsmama.ola@gmail.com dla jeszcze większej motywacji ;) :*
Ja zdjęcia przechowam i opublikuje jak już będziesz  na to gotowa :*


KROK nr 2


Wydrukuj poniższe kalendarzyki, powieś je w widocznym miejscu i uzupełniaj  na bieżąco !

Zważ się, zrób pomiary i wpisz je do tabelki !!

 

 

KROK NR 3

Wykonuj każde z ćwiczeń jakie będę publikowała w danym tygodniu!! To co Wam podaję to zestawy, które w zupełności wystarczają, nie będziesz musiała już nic do nich dodawać gdyż są przygotowane kompleksowo :)  Pamiętaj, że przetrenowanie nie jest wskazane ;)

Jeżeli pojawią się ćwiczenia, które sprawią Ci problem, wtedy zamień je na inne:

Jeżeli nie możesz skakać, rób to ćwiczenie statycznie. Jeżeli nie będziesz mogła wykonywać ćwiczeń w wysokim podporze- ćwicz w niskim na przedramionach. Jeżeli któreś z ćwiczeń będzie za bardzo obciążać Twój kręgosłup – wróć do ćwiczenia, które nie sprawiało Ci problemu.

Zawsze w momencie kiedy jakieś ćwiczenie sprawi Ci problem to nie poddawaj się, próbuj do skutku, możesz zamieniać na łatwiejsze ale zawsze próbuj bo W KOŃCU CI SIĘ UDA!!

STARAJ SIĘ NIE SZUKAĆ WYMÓWEK!! Nie poddawaj się gdy Ci ciężko!! BĘDZIE CIĘZKO!! i nie licz na to, że BĘDZIE ŁATWO!!

 

KROK NR 4

 

ZASADY ZDROWEGO ODŻYWIANIA- jak wiecie zdrowe i zbilansowane posiłki to podstawa Waszego sukcesu.

Nawet jeżeli będziesz trenowała 5x w tygodniu a Twoja dieta to głównie słodycze i fast-foody- to nie oczekuj zmian!! bo one nie nastąpią!!

Tylko połączenia zdrowego odżywiania i ćwiczeń dadzą EFEKT!!

(w każdą niedzielę będę podsyłała Wam przykładowe posiłki na cały tydzień , będziecie mogły z nich skorzystać lub się nimi inspirować :))

A TUTAJ rozpisane zasady oraz porady jak zdrowo jeść!!

 

KROK nr 5

Dołącz do:  wydarzenia na Facebooku tam codziennie będziemy się meldować i wspierać!

Codziennie o 8:00 będę publikowala 2 posty w wydarzeniu pod nazwą :

1. TRENING– w tym poście każda z Was ma za zadanie:

– wrzucić swoje zdjęcie PO treningu, ku motywacji dla innych, a jeżeli nie chcesz wrzucić zdjęcia to po prostu napisz czy zrobiłaś trening :))
– OZNACZ osobę, którą chcesz zmotywować lub z którą trenujesz
– piszecie swoje odczucia itp :*
– wspieracie się, chwalicie ale i też dajecie kopa do ĆWICZEŃ!
2. CZYSTA MICHA– w tym poście meldujemy nasze posiłki!! wraz ze zdjęciem jako dowód, co zjedliśmy!! :)

 

KROK NR 6

W Y T R W A J  i  S I Ę  N I E   P O D D A W A J

 

Zestaw treningów opublikuję już w niedzielę o 22.00 !!

 

 

TYM RAZEM CI SIĘ UDA!! WIERZĘ W CIEBIE I TRZYMAM ZA CIEBIE MOCNO KCIUKI!