Wróć do Figury sprzed ciąży- akcja dla początkujących

Pierwszy autorski program stworzony z myślą o kobietach po ciąży oraz dla osób zaczynających swoją aktywność fizyczną, czyli dla POCZĄTKUJĄCYCH;)

Przygotowany przez mamę trenerkę wracającą do „życia” sportowego.

Początki aktywności po ciąży nie są łatwe. Wykonanie 10 pajacyków i 10 przysiadów graniczy z cudem ;) wiem, bo sama tak miałam. Pierwsze tygodnie nie należą do łatwych, a wręcz są cholernie trudne!!
Najważniejsze jednak jest to, aby walczyć ze sobą i się nie poddawać !!

Nie będę ukrywać, że zestawy jakie dla Was skomponowałam są łatwe, lekkie i przyjemne ;) bo takie nie są.

Wymagają Waszego zaangażowania, będą Was męczyć i wyciskać z Was siódme poty. Będą chwile zwątpienia, braku sił i rezygnacji. Pamiętaj jednak, że jest to droga, która prowadzi Cię do Twojego wymarzonego celu. Mnie motywuje tekst, który zawsze sobie powtarzam i chcę żebyś i Ty go sobie powtarzała :

„Nie narzekaj, że masz pod górę skoro zmierzasz na szczyt”

czyli jednym słowem KONIEC Z NARZEKANIEM, DZIAŁAMY!!

Dlatego ZACZNIJ JUŻ DZIŚ! Nie czekaj na odpowiedni moment!

Dziś jest TEN dzień!!
Włącz pierwszy Filmik i do dzieła!!

Koniecznie zostaw komentarz po każdym zrobionym treningu!

Będzie to dla mnie informacja zwrotna, że gdzieś tam jesteś i walczysz!