Treningi i programy

 

Razem z moim skarbem Tymkiem zapraszam Cię do wspólnych treningów!

Wszystkie treningi przygotowałam z myślą o kobietach i mamach. Dlatego też na każdym filmiku treningowym zobaczysz mojego synka, który przeszkadza, dokucza jak pewnie i Wasze maluchy.

Chciałam być autentyczna i wesprzeć Was Mamy w dążeniu do wymarzonej sylwetki po ciąży :)

Pamiętaj DZIECKO TO NIE PRZESZKODA!! a świetna motywacja do działania!

11536488_455863434585259_674077422747657920_o

 

W ofercie mam dla Ciebie spory wybór treningów.
  • Możesz sama komponować zestawy wybierając ćwiczenia na partię mięśniową, która Cię interesuje ;)
  • Możesz też skorzystać z gotowych planów treningowych, które dla Ciebie stworzyłam.

Wybór należy do Ciebie.

Proszę Cię tylko o komentarz po zakończonym treningu, chciałabym wiedzieć jak Ci idzie.

 

Wydrukuj sobie poniższe tabelki, pomogą Ci w systematycznym treningu oraz odżywianiu

Tabelka różowa – treningowa

Tabelka niebieska – posiłki

Tabelki wystarczy uzupełniać poprzez narysowanie PLUSA (albo uśmieszka :) ) w odpowiedniej rubryce Lub MINUSA jeżeli coś nie wyszło

Np.

Jeżeli zrobiłaś trening w danym dniu to przy T – jak trening ;) robisz uśmieszek

Jeżeli w danym dniu trzymałaś się diety to przy D- jak dieta ;) robisz uśmieszek- jeżeli się nie udało to robisz MINUS

tak samo jest przy  W jak WODA ;)

oraz P jak POKUSY– jeżeli nie skusiłaś się w danym dniu na żadne słodycze lub inne pokusy ROBISZ PLUS :)

 

Analogicznie jest z niebieską tabelką. Tutaj rozszerzyłam DIETĘ i rozbiłam ją na

B- białko

W-węglowodany

T-tłuszcze

O/W -owoce lub warzywa. Z czego owoce polecam tylko w 2 pierwszych posiłkach

W każdym posiłku powinny znajdować się powyższe składniki!

 

Jeżeli przejdziesz do zakładki ODŻYWIANIE dowiesz się więcej jak powinno się komponować posiłki :)

 

 

różowa niebieska

 

POWODZENIA!