HIIT – skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej

Trening HIIT, czyli intensywny trening interwałowy, to program ćwiczeń przeznaczony dla osób chcących szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić swoją kondycję.

Główne zalety treningu interwałowego HIIT :

    1. skuteczne spalanie tkanki tłuszczowej – trening interwałowy to najlepszy sposób na trwałe pobudzenie metabolizmu. Oznacza to, że nawet po treningu, kiedy śpisz lub oglądasz telewizję  w organizmie nadal zachodzi proces redukcji tkanki tłuszczowej ♥ nawet do 48h PO TRENINGU!
    2. krótki czas treningu – wystarczą 3 treningi HIIT w tygodniu po kilkanaście minut, aby w szybkim czasie zauważyć efekty treningowe.
    3. Trening bez sprzętu – nie musisz kupować drogich akcesoriów żeby efektywnie poćwiczyć
    4. poprawa kondycji – regularne wykonywanie interwałów wzmacnia serce i prowadzi do obniżenia tętna spoczynkowego, co pozytywnie wpływa na kondycję oraz zmniejsza ryzyko chorób układu krążenia
    5. Rzeźbi mięśnie i poprawia kondycję

 

Na moim kanale na YOU TUBE znajdziesz sporo różnorodnych treningów. Koniecznie tam zaglądnij!

 

A Oto przykłady treningów typu HIIT:

 

powrót
do listy